Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Revisor
Fra : Christian Bro

Dato : 15-05-02 10:42

Hej NG

Hvor finder jeg en god og billig revisor i kbh der kan lave et afsluttende
årsregnskab med nogle enkelte poster og som ikke kræver 1200.- i timen?

Vh

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 16-05-02 21:33

"Christian Bro" skrev:

> Hvor finder jeg en god og billig revisor i kbh der kan lave et afsluttende
> årsregnskab med nogle enkelte poster og som ikke kræver 1200.- i timen?

Slå op i telefonenbogen, ring og spørg hvad det koster? Hvad forventer du i
øvrigt det vil koste?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Hvorfor står du ude i regnen svigermor?
- så gå dog hjem.

Fra : Christian Bro

Dato : 17-05-02 03:29

> Slå op i telefonenbogen, ring og spørg hvad det koster? Hvad forventer du
> øvrigt det vil koste?

Har jeg prøvet og de snakker om beløb mellem 6000.- og 25.0000.-

Jeg tænkte mere i retning af 2-3000.-
Mit regnskab med de få poster kan højst tage 45 minutter, max. 2 timer.

Fra : Jesper

Dato : 17-05-02 06:15

"Christian Bro" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har jeg prøvet og de snakker om beløb mellem 6000.- og 25.0000.-
>
> Jeg tænkte mere i retning af 2-3000.-
> Mit regnskab med de få poster kan højst tage 45 minutter, max. 2 timer.

http://www.roemming.dk/omega/profil.htm

Har ingen erfaringer med ovenstående...men har hørt
at han skulle være rimelig billig...

Fra : Christian Bro

Dato : 17-05-02 10:21

> Har ingen erfaringer med ovenstående...men har hørt
> at han skulle være rimelig billig...

Tak for tippet

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 19-05-02 15:16

"Christian Bro" skrev:

> Tak for tippet

Vær dog blot opmærksom på at han ikke er uddannnet revisor og således ikke
kan give dit regnskab en revisorpåtegning (hvis det ellers har din
interesse, i relation til subjekt).

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : jan mogensen

Dato : 11-06-02 21:50

"Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> skrev i en meddelelse

> Vær dog blot opmærksom på at han ikke er uddannnet revisor og således ikke
> kan give dit regnskab en revisorpåtegning (hvis det ellers har din
> interesse, i relation til subjekt).

Men det han laver er godt og tilæ gode priser

Hilsen Jan Mogensen