Kutterture på Århus Bugten ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-05-02 10:06

Hej NG,

Er der nogen der kender nogen som arrangerer fisketure med kutter på Århus
Bugten ?

Hjemmesider, telefonnr. etc. modtages med glæde.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : P. Nielsen

Dato : 15-05-02 14:39

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3ce22511$0$51111$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG,
>
> Er der nogen der kender nogen som arrangerer fisketure med kutter på Århus
> Bugten ?

der er ture men de er INTET værd

Fra : Per Herholdt Anderse~

Dato : 15-05-02 14:55

>der er ture men de er INTET værd<

Bygger det på mere end en enkelt dårlig oplevelse?

Per

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-05-02 15:01

"P. Nielsen" <philip59@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
> meddelelse news:3ce22511$0$51111$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Århus

> der er ture men de er INTET værd

Må jeg selv undersøge det ?

jeg efterlyste kontaktoplysninger ikke anmeldelser.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : P. Nielsen

Dato : 15-05-02 17:25

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3ce26a3a$0$11945$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "P. Nielsen" <philip59@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Århus

> Må jeg selv undersøge det ?

det er spild af penge men undersøg du bare!
hvorfor vil du absolut ud på århusbugten når der er masser af steder i
rimelig rækkevidde der er langt bedre?

og NEJ det bygger ikke på en eneste dårlig oplevelse
men går du en skipper på klingen skal han nok selv fortælle dig at det er
ringe
men jeg kan tage fejl - jeg vil godt høre een eneste sige at det er godt!

Fra : sbp

Dato : 15-05-02 20:01

"Christian B. Andresen" skrev d. 15-05-02 10:06 dette indlæg :
> [...]
>
> Hjemmesider, telefonnr. etc. modtages med glæde.
>
> --Vi i FDB,s Fiskeklub har flere gange været med Peder Most på Århus
bugten. Igen i år skal vi afsted d. 15 juni. Det har altid været nogle
fine ture med fine fangster. Ikke kæmpefisk men mindre kan også gøre
det. Det er en fin båd og skipper har " styr " på sagerne. Den sejler
fra fiskerihavnen i Århus. Skipper hedder Henning Kristensen og har
tlfnr. 86 13 91 98 M.v.h Søren Pedersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-05-02 07:21

"sbp" <sbp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det. Det er en fin båd og skipper har " styr " på sagerne. Den sejler
> fra fiskerihavnen i Århus. Skipper hedder Henning Kristensen og har

Mange tak, ham prøv jeg at ringe til.

--
mvh/regards

Christian