Brystreduktion
Fra : Helga

Dato : 15-05-02 09:45

Hej,

Jeg er i den situation, at jeg er kommet på venteliste til en
brystreduktion. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre fra
andre, som selv har været igennem forløbet.
Blandt andet, hvor længe er man indlagt, hvor lang tid skal man regne med at
man er uarbejdsdygtig osv osv.

Helga

Fra : bep

Dato : 12-06-02 22:53

"Helga" skrev d. 15-05-02 09:45 dette indlæg :
> [...]
> andre, som selv har været igennem forløbet.
> Blandt andet, hvor længe er man indlagt, hvor lang tid skal man regne

Hej Helga. Jeg har været igennem det du skal og kan give dig svar på
meget, jeg har også før/efter billeder.Hilsen Bep

http://www.kandu.dk/

Fra : Helga

Dato : 16-06-02 20:21

> Hej Helga. Jeg har været igennem det du skal og kan give dig svar på
> meget, jeg har også før/efter billeder.Hilsen Bep

Hej Bep.

Jeg vil meget gerne høre mere, vil du sende mig en mail:
heldigehelga@hotmail.com
Jeg får fejl, når jeg forsøger at maile dig.

Helga