[Opslag] www.flycasting.dk
Fra : morten@nospamflycast~

Dato : 15-05-02 07:30

Hej !

Vi er to fluekastere (og fluefiskere) der er gale med fluekast og vi har
lavet en hjemmeside hvor vi introducere nye måder at lære fluekastet på.
Vores mål er at komme i kontakt med andre fluekastere for at få en positiv
dialog omkring fluekast og hvordan man kan lære at kaste med flue.

Siden indeholder bla videoklip, artikler om distancekast, kurvekast og mange
andre ting.

www.flycasting.dk

Med venlig hilsen
Stig and Morten

Instruktører under Federation of Flyfishers Europe

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-05-02 07:46

<morten@nospamflycasting.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Vi er to fluekastere (og fluefiskere) der er gale med fluekast og vi har
> lavet en hjemmeside hvor vi introducere nye måder at lære fluekastet på.

Det er godt nok en flot og informativ web - RESPEKT!!!!

vh
Alex Linaa

Fra : Søren

Dato : 15-05-02 19:32

On Wed, 15 May 2002 08:29:44 +0200, <morten@nospamflycasting.dk>
wrote:

>Siden indeholder bla videoklip, artikler om distancekast, kurvekast og mange
>andre ting.

Så for den da, jeg tror sgi da at jeg giver mit fluegrej en chance
mere

Flot site, jeg tror endda at jeg fangede lidt af det

Søren

Nørrrrrebro

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 16-05-02 13:36

Som A.L. skrev "RESPEKT" flot og god side, må det give jer begge succes.

Mvh

/Flemming
Save the worms, use á fly.

Fra : Brian

Dato : 16-05-02 15:07

Pas nu på ikke at rose dem for meget, det kunne være de ikke kunne tåle det
)

Men iøvrigt har du ret, siden er fin fin

Mvh

Brian

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 17-05-02 09:45

Havde problemer med min opkobling, og kom derfor til at sende et par gange
for meget.

/Flemming

Fra : Alex Linaa

Dato : 17-05-02 11:50

> Havde problemer med min opkobling, og kom derfor til at sende et par gange
> for meget.

Ja den er god med dig!
Der er vist ingen tvivl om det var et udslag af fiskefeber i pegefingeren

/Alex

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 16-05-02 13:36

Fra : Flemming Jacobsen