Randers
Fra : PHK

Dato : 15-05-02 05:38

Vi skal på weekendcampingtur med besøg i bl.a. Randers Regnskov. Hvilken
campingplads er "god", vi har 2 børn med. Hvis det er muligt, må det gerne
være i centrum af en større by.

Hvilke andre ting "skal" vi se?

Viborg er udelukket, ikke pga. afstanden, men fordi jeg kender det for godt
:)

--
_
|_|

Fra : Bent

Dato : 15-05-02 15:03

Hej . Du kan bruge Fladbro Camping. Den ligger tæt ved et naturskønt område
og har en stor golfbane som nabo. 10 min. kørsel til Regnskoven og Centrum.
Hilsen Bent

Fra : person

Dato : 15-05-02 16:22

I kan forsøge at køre ud på Djursland, med flere gode pladser i nærheden af
Ebeltoft (Fregatten Jylland, Glasmuseet og den gl.bydel) eller Grenå
(Kattegatcenter) imellem de to byer ligger der flere gode pladser ud til
kysten, of køretiden til Randers eller Århus er kun ca. en time. Endelig
ligger der en plads i nærheden af Nimtofte (Djurs Sommerland), og det er jo
rimelig midt i det hele så køretiden ikke bliver for lang for ungerne.
Venlig hilsen og rigtig god tur
Per Rasmussen

Fra : PHK

Dato : 17-05-02 10:24

"person" <person@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jo
> rimelig midt i det hele så køretiden ikke bliver for lang for ungerne.

Tak til jer begge to - jeg kikker lige på det, når jeg får tid :( :)

--
_
|_|

Fra : Kongen

Dato : 23-05-02 16:59

> Tak til jer begge to - jeg kikker lige på det, når jeg får tid :( :)

Der er også Auning 20 km fra Randers mod Grenå af , "stor" handelsby og
pladsen ligger 500 m fra centrum