Destroy session startet fra en anden serve~
Fra : Dennis Hansen

Dato : 15-05-02 00:15

Hejsa,

Hvis jeg starter en session på site1, og så på et tidspunkt linker over på
et et andet site site2, kan jeg så fra site2 nedlægge den session der blev
startet på site1 ?

Jeg vil gerne have det sådan at når man når et vist punkt på site2, så skal
den glemme alt om den session man startede på site1, hvis man evt. havde
planer om at vende tilbage til site1, kan det lade sig gøre ?

Tak,

Mvh
Dennis

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-05-02 06:33

On Wed, 15 May 2002 01:15:10 +0200, Dennis Hansen wrote:

> Hvis jeg starter en session på site1, og så på et tidspunkt linker over
> på et et andet site site2, kan jeg så fra site2 nedlægge den session der
> blev startet på site1 ?

Du kan jo hurtigt lige lave et skift over til site1:

   <?php
   header("Location: http://site1/session_destroy.php");
   ?>

Og session_destroy.php laver du blot således:

   <?php
   session_start()
   session_destroy()
   header("Location: http://site2/somewhere.php");
   ?>

Nu vil brugeren havde fået ødelagt sin session på site1 og derefter ryge
tilbage på site2.

Det er "ikke muligt" at gøre det remote.

--
Christian Jørgensen | Never test for a bug you don't know how to fix.
http://www.razor.dk |