S: Laserprinter
Fra : PDTDK

Dato : 14-05-02 22:28

Jeg har en god & driftssiker printer til salg.

Det er en CANON LBP-4Plus.
Den er meget billig i drift & brug.
Den kører både DOS & Windows.
100 % OK og meget velholdt.
Er miljøvenlig ( ozonfri ).
Har både serielt & parallelt interface.
Leveres med printerkabel og ny toner monteret (EP-L). Værdi over kr.500,-
Din pris ink. forsendelse ved forudbetaling kr. 600,-

Hilsen
Printer Fagmanden

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 14-05-02 22:46

PDTDK wrote:
> Jeg har en god & driftssiker printer til salg.
[snip]

hop over i dk.marked.privat.edb og slet dine indlæg i denne gruppe inden
nogen klager over det.

Fra : Leony

Dato : 16-05-02 08:45

"[Odense] Jens C. Hansen" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> hop over i dk.marked.privat.edb og slet dine indlæg i denne gruppe inden
> nogen klager over det.

Mon ikke det allerede er sket. Det er 3. gang han sætter en printer til salg
i denne gruppe.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/