-Et bi-spørgsmål til kombination af to opt~
Fra : Lena

Dato : 14-05-02 21:04

Tak for svaret fra før, men amatør som jeg er har jeg stadig et
problem:
Hvordan får jeg den beskrevede funktion til at åbne resultatet i
samme frame? (som den er der åbner den i et nyt vindue...)
- Jeg går ud fra at det er noget med target="mainFrame" (som min
frame hedder), men hvor i scriptet skal det ind? -Jeg kan ikke få
det til at fungere :(

<head>
<script type="text/javascript">
function viderestil( objForm ){
window.open( 'fra' + objForm.fra.value + 'til' +
objForm.til.value +
'.htm', 'rute');
}
</script>
</head>
<form>
<select name="fra">
<option value="KBH">København</option>
<option value="Aar">Aarhus</option>
<option value="Od">Odense</option>
</select>
<select name="til">
<input type="submit" value="Rejs "
onclick="viderestil(this.form);" />
</form>

-Tak igen... :/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-05-02 21:26

"Lena" <Luna79s@hotmail.com> wrote in message
> window.open( 'fra' + objForm.fra.value + 'til' + objForm.til.value +
'.htm', 'rute');

Ændr ovenstående linie til

location.href = 'fra' + objForm.fra.value + 'til' + objForm.til.value +
'.htm';

--
Jakob Andersen