Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Søges Lån
Fra : Hjælp med lån

Dato : 14-05-02 19:57

Hej til rette

Jeg håber at der er en der vil hjælpe mig med at låne ca. 25000 kr. for at
rigtig for gang i et lille it firma, med et MEGET stort salg, mit problem er
bare at jeg har ikke pengene til hele tiden at have dem ude (pc udstyr
sendes pr. efterkrav) og jeg desværre er kommet i r.k.i

jeg har ikke noget i mod at låne af fx. HA eller noget i den stil

håber at der nogen som vil hjælpe, måske blive en del af dette firma

Fra : izeqb

Dato : 15-05-02 00:17

On Tue, 14 May 2002 20:57:21 +0200, "Hjælp med lån" <frogger@pc.dk>
wrote:

> [...]
>
>jeg har ikke noget i mod at låne af fx. HA eller noget i den stil
>
>håber at der nogen som vil hjælpe, måske blive en del af dette firma

Prøv din Bank.
Lav et ordentligt budget osv. tag det med ned til din Bank rådgiver.
Jeg tror ikke du skal regne med at en privat person vil låne dig
25.000 kr.

Du kunne evt. også prøve at komme ud af RKI, hvad skylder du til hvem?

Fra : Henning Lund

Dato : 15-05-02 11:25

izeqb wrote:

> Prøv din Bank.
> Lav et ordentligt budget osv. tag det med ned til din Bank rådgiver.
> Jeg tror ikke du skal regne med at en privat person vil låne dig
> 25.000 kr.

Jeg tror ikke han skal regne med banken da han er i RKI.

--
Mvh.
Henning Lund