Trådløse headsets med mikrofon
Fra : Jan Eliasen

Dato : 14-05-02 16:36

Fra : [8800]Me

Dato : 14-05-02 17:26

Jan Eliasen wrote:

> mig.... findes der virkelig ingen trådløse headsets med mikrofon?

Jo der findes da trådløse headsets med mic. Jeg kan bare ikke selv andbefale
et, sa jeg ikke selv har et...

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Jørgen Gilberg

Dato : 14-05-02 20:26

Jeg har købt et trådløs headset, og den funker helt perfekt!!
Headsettet er kombineret pc og telefon headset fra Logitech.

Jeg købte det i USA for knapt $55. Den er primært koblet til pc'en, men ved
et enkelt tryk, så skifter den over til telefonen!!!! Logitech har ikke
begyndt at markedsføre den i Europa ennu..., men jeg har haft den i snart 4
mdr.
se: http://www.provantage.com/scripts/go.dll/pgrab/fp_65280 Jeg købte selv
min her, og jeg kan anbefale disse. Seriøst firma.

Det man kan sige om logitech'en, er at du skal have en lille (og den kan
godt ligge i skjortelommen) "box" på dig, og den har igen en ledning op til
headsettet. Den har rimelig lang rækkevidde. Jeg har gået ud af leiligheden
og over på den andre siden af gaden (ca. 30 meter), og det gik fint!
"Enheden" lader selv op i "holderen", så man skal ikke skifte batterier.

Hvis man absolut skal have en "stor" klods om ørene, og dermed slippe for
"enheden" i skjortelommen, så kig lige på nedenstående link.

et alternativ:
http://www.computers4sure.com/product.asp?productid=92528&affid=2163&adid=21
63

Du må undskylde evt. "skrivefejl", da jeg kommer fra Norge
mvh
Jørgen
Århus

Fra : Jan Eliasen