Vurdering af brugte 17" skærme
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-05-02 13:17

Jeg står med en flok 17" skærme, primært Sony, som alle er 3+ år gamle.

Hvad vil i mene er rimeligt at tage for sådan nogle?

På forhånd tak.

Bruno

Fra : raven

Dato : 14-05-02 13:53

On Tue, 14 May 2002 14:16:54 +0200, iddqd@worldonline.dk wrote:

>Jeg står med en flok 17" skærme, primært Sony, som alle er 3+ år gamle.
>
>Hvad vil i mene er rimeligt at tage for sådan nogle?

Hej

Nye 17" skærme koster fra 1300 kr. iflg. www.edbpriser.dk . Så er det
ganske vist ikke Sony.

Men jeg vil dog mene at halvdelen af 1300 er max. af, hvad du med
rimelighed kan forlange.

mvh

John

Fra : Deaster

Dato : 14-05-02 14:38

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> Jeg står med en flok 17" skærme, primært Sony, som alle er 3+ år gamle.
>
> Hvad vil i mene er rimeligt at tage for sådan nogle?

Det kommer lidt an på hvad det er for nogle modeller men et sted mellem 500
og 900 kr. er nok ikke ved siden af.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 14-05-02 19:18

Jeg er da gerne køber til en enkelt til en plovmand!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-05-02 10:07

Tak for input allesammen. Skærmene kommer ikke til salg der er blot tale om
en overførsel mellem to firmaer, ellers ville jeg havde startet en tråd i
salg-gruppen.

Mvh

Bruno

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-05-02 10:55

"iddqd" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> en overførsel mellem to firmaer, ellers ville jeg havde startet en tråd i

Brugte Sony skærme har en brugtværdi på ca. 800-1200 kr + moms afhængig
af model.

Mvh
Michael

http://www.comgros.dk