Gode/dårlige erfaringer med diverse foderp~
Fra : Tanja Bromley

Dato : 14-05-02 11:08

Hejsa!

Med 7 heste og ponyer i stalden er jeg efterhånden nået det punkt, hvor jeg
seriøst overvejer at indkøbe et af de hersens foderplan-programmer, man
støder på rundt omkring på nettet. Men de varierer meget i pris og kunnen,
og jeg vil gerne være sikker på at få fat i et program, der virkelig kan
bruges til noget, og som man kan stole på.
Jeg vil derfor høre med Jer, om I har nogen erfaringer (gode som dårlige)
med et eller flere af disse programmer - meget gerne understøttet af link
til hjemmeside (jeg kan jo ha' misset noget i min søgen).

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her, for det er virkelig, virkelig trælst at
udregne 7 foderplaner i hånden (med lommeregner, kuglepen bag øret og bunker
af papir) ... og da dyrlæger m.v. også bruger foderplans-programmer til
udregning af foderplaner, vil jeg såmænd hellere købe et program selv,
fremfor at betale formuer for at en anden taster mine data ind ....

/Tanja

Fra : Tanja Bromley

Dato : 19-05-02 00:08

Ok, nu har jeg gravet mig frem til et specifikt program, som jeg så håber,
nogen af Jer kender og kan fortælle lidt om. Det drejer sig om programmet
"Foder100" (http://www.joras.dk/pcfoder/foder.htm)
Demo'en ser tillokkende ud, og prisen er i orden. Nogen der kender til
programmet ?

/Tanja

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 19-05-02 08:11

"Tanja Bromley" <tanja@bromley.dk> wrote:

>Demo'en ser tillokkende ud, og prisen er i orden. Nogen der kender til
>programmet ?

Jeg har prøvet "for sjov" for at se hvad mine *ALT* for tykke heste
egentlig skulle have. Resultatet var at de skulle have næsten dobbelt
så meget som de fik på det tidspunkt. Men der var da nogle fine
oplysninger man kunne blive klog af, men bruge det til at fodre efter
skulle jeg ikke....!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com