50.000 kroners lån uden kaution
Fra : Dopedog

Dato : 13-05-02 22:53

Kan man få det nogle steder (og nej, ikke hos HA

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Nicolai Lang

Dato : 14-05-02 20:36

On Mon, 13 May 2002 23:52:44 +0200, "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk>
wrote:

>Kan man få det nogle steder (og nej, ikke hos HA

GE Capital lånte os (min kæreste og jeg) 65.000 for 4 år siden, uden
sikkerhed eller noget somhelst. Men det var en dyr rente! (13-14%
p.a.).

Mener deres site er www.ge-laan.dk.

- Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 14-05-02 21:17

"Nicolai Lang" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> GE Capital lånte os (min kæreste og jeg) 65.000 for 4 år siden, uden
> sikkerhed eller noget somhelst. Men det var en dyr rente! (13-14%
> p.a.).

Var det til at starte en lidt sky firma op som jeres site nævner ?

Fra : Nicolai Lang

Dato : 15-05-02 21:38

On Tue, 14 May 2002 20:16:32 +0000 (UTC), "Poul Nyrop Rasmussen"
<poul_nyrop@rasmussen.dk> wrote:

>Var det til at starte en lidt sky firma op som jeres site nævner ?

Det var til at indgå nogle forlig med meget gamle kreditorer fra et
krakket firma.

GE spurgte ikke om hvad de skulle bruges til.

Og derudover har jeg IKKE nogen lyssky firmaer, men derimod en del
aktiviteter som sagtens tåler dagens lys.

Jeg har ikke brug for at skjule mig bag et falsk navn og anonyme
servere, som du har. Og du er altså ikke mere anonym end at man kan se
du poster fra en computer der tilhøre Græsted-Gilleleje kommune

Mvh
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Dopedog

Dato : 15-05-02 16:28

Tak for det... jeg har prøvet at sende en ansøgning afsted online men det
var igår og jeg har ikke hørt noget OVERHOVEDET endnu ... hvor lang tid gik
der ved jer før i fik noget at vide?

-Ronnie

Fra : Nicolai Lang

Dato : 15-05-02 21:31

On Wed, 15 May 2002 17:27:52 +0200, "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk>
wrote:

>Tak for det... jeg har prøvet at sende en ansøgning afsted online men det
>var igår og jeg har ikke hørt noget OVERHOVEDET endnu ... hvor lang tid gik
>der ved jer før i fik noget at vide?

Det gik nogle dage, og vi fik svaret som papirbrev, men det er også
nogle år siden. Dengang tastede de det manuelt ind i et andet system.

Held og lykke

- Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Dopedog

Dato : 15-05-02 23:28

> Det gik nogle dage, og vi fik svaret som papirbrev, men det er også
> nogle år siden. Dengang tastede de det manuelt ind i et andet system.

Oki doki så må jeg jo bare vente ved postkassen de næste par dage *GG*

> Held og lykke

Tak skal du ha'

> - Nicolai

-Ronnie

Fra : Bachelor

Dato : 26-05-02 18:52

Nicolai Lang <nicolai@spamcop.net> wrote in
news:2op2eugmk1aqqarv0cs67poiv7c7nndbtl@4ax.com:noget der ligner dette

> GE Capital lånte os (min kæreste og jeg) 65.000 for 4 år siden, uden
> sikkerhed eller noget somhelst. Men det var en dyr rente! (13-14%
> p.a.).

Det er ikke nogen speciel "ågerrente" men fair nok alt taget
i betragtning.
Dyre lån er 20-30 % p.a.