Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Girokort via netbank
Fra : izeqb

Dato : 13-05-02 22:34

Hejsa...
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg indbetaler penge til et
gironummer via netbank?

/ hjalte

Fra : Jonathan Stein

Dato : 14-05-02 00:07

izeqb wrote:

> Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg indbetaler penge til et
> gironummer via netbank?

Giro-konti fungerer som alle andre bank-konti. Registreringsnummeret
er 1199.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 14-05-02 21:15

"izeqb" <isak@city.dk> wrote in message

> Hejsa...
> Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg indbetaler penge til et
> gironummer via netbank?

HUSK at bruge FIK-kort nummeret korrekt, ellers bliver det ikke
registreret.
Ikke noget med fra mig eller sådan.......

Fra : izeqb

Dato : 15-05-02 00:04

On Tue, 14 May 2002 20:14:44 +0000 (UTC), "Poul Nyrop Rasmussen"
<poul_nyrop@rasmussen.dk> wrote:

>"izeqb" <isak@city.dk> wrote in message

>HUSK at bruge FIK-kort nummeret korrekt, ellers bliver det ikke
>registreret.
>Ikke noget med fra mig eller sådan.......

Hmmm...den skal jeg lige have en gang til

/ izeqb