Ram til bærbar Compaq
Fra : Michael

Dato : 13-05-02 22:05

Jeg vil gerne have sat flere ram i min bærbare Compaq Armada E500. Kan det
lade sig gøre og hvis det kan hvilke ram skal jeg se efter. Er de nemme at
skifte eller er det bedre at lade en fagmand gøre det.

PFT

Michael

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-05-02 22:11

"Michael" <micras19@hotmail.com> skrev
> Jeg vil gerne have sat flere ram i min bærbare Compaq Armada E500. Kan det
> lade sig gøre og hvis det kan hvilke ram skal jeg se efter.

Ja, det kan godt lade sig gøre. Du skal have fat i 144 pins SODIMM PC-100 og
du kan bruge op til 256 Mb blokke. (Tjek selv på www.crucial.com, men du
behøver ikke at købe Crucial ram!)

Tjek www.edbpriser.dk for priser.

> Er de nemme at
> skifte eller er det bedre at lade en fagmand gøre det.

Ja, de er nemme at skifte - tjek din manual - her står det beskrevet trin for
trin, hvordan du gør.
Det kan ikke svare sig at lade en fagmand gøre noget, der ikke er sværere end
at skifte diskette.

mvh
Peter

Fra : Gerner Petersen

Dato : 14-05-02 20:59

Du kan også bare klikke en gang her: http://www.prcdata.dk/
Hilsen Gerner
------

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-05-02 22:26

"Gerner Petersen" <gerner@pro-components.dk> skrev

> Du kan også bare klikke en gang her: http://www.prcdata.dk/
> Hilsen Gerner

Hold reklamer for din egen biks i de rette grupper, og læs lige følgende
citat fra http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk om retningslinjer for brug
af usenet:

<CITAT>
[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet.
</CITAT>

mvh
Peter