skravering / hatch af vægelementer
Fra : René Jensen

Dato : 13-05-02 20:16

Hej folkens.
Jeg er ved at lave mit afgangsprojekt på Erhvervsakademiet København.
I den forbindelse skal jeg lave en montage plan for
væg elementer. Jeg har lavet mine væge med design og walls og bruger Autocad
2000i Architural. Når jeg prøver at hatche dem siger den" Unable to hatch
the boundary."
grunden for at jeg gerne vil skraver mine elementer, er for at vise hvilke
væg der sættes op som nr. 1 - 2 - 3 etc.
Er der en der har en idé til hvad man kan gøre
Hilsen
René Jensen
snart / Byggetekniker AK
--
Denne e-mail er scannet med Norton Antivirus

Fra : Stoffer

Dato : 16-05-02 20:51

Hej René

Hvis programmet du anvender er Autodesk Architectural Desktop, skal du lave
skraveringen inde i vægobjektet.

Med venlig hilsen / Best Regards

N. Stoffer
AEC Supporter