Man har da lov til at værer heldig????
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 13-05-02 19:54

Hej igen: I ved at jeg havde et indlæg inde omkring Silles besøg af Max.
I dag gik vi en lille tur, som hedder stituren og der møder vi nogle
gange en ældre dame, med en Puddel der hedder Congo, hun bor på samme
villavej som de unge mennesker med Max, vi plejer at stå lidt og snakke
lidt om vejr og hunde,jeg fortalte hende om vores oplevelse omkring Max.
Hun begyndte at grine, og spurgte om jeg ikke havde hørt, at Max havde
været inde hos naboen, og ødelægge blomster og kryderurter og grave en
masse huller,naboen var blevet meget meget vred??? og han havde stillet
Maxs far et ultimaum, at hvis den hund ikke kom i snor og blev inde ved
sig selv, ville han melde dem til Politiet.(Det var jo musik i mine
ører,)hun kunne også fortælle, at de gik rundt og fortalte, at de gerne
ville have at Max skulle bedække en hund, så der kom hvalpe, og de kunne
tjene penge, vi sagde farvel og min dag var pludselig blevet bedre.
Hej Lise

Fra : JN

Dato : 14-05-02 11:14

Hihi. Nogen skulle fortælle dem at man ikke kan tjene store penge på
gadekryds.

Hilsen fra Lisbeth

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 14-05-02 11:45

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hihi. Nogen skulle fortælle dem at man ikke kan tjene store penge på
> gadekryds.

Mig bekendt er der da nok svært at tjene store penge selv på racehunde
med stamtavle kan jeg forestille mig ...

Smil fra Ami

Fra : Pia

Dato : 14-05-02 11:55

> Mig bekendt er der da nok svært at tjene store penge selv på racehunde
> med stamtavle kan jeg forestille mig ...

Uanset er det da ikke hanhundeejeren som får penge for alle hvalpene... Men
manden har jo allerede tidligere bevist, at han er for dum.

:Pia

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 14-05-02 18:25

"Pia" <x@x.com> wrote in message news:abqqc3$4ok$1@sunsite.dk

> Uanset er det da ikke hanhundeejeren som får penge for alle hvalpene... Men
> manden har jo allerede tidligere bevist, at han er for dum.
Du har så ret og det har de andre også der skriver det samme,men at man
kan værer så NAIVE at tror at man kan tjene en bondegård på det, ja så
er man dum, jeg vil næste gang, jeg møder Congos mor hører om, hun ved
noget nyt
for kan jeg finde ud af hvem Maxs far har udtænkt sig og er det en
omkring
hvor jeg bor, så vil jeg opsøge dem, og fortælle dem hvad de går ind
til,som jeg forstod i går, så havde Max ikke fået de variationer han
skulle
have ej chipset, og det sender allerede nogen faresignaler ikke
Undskyld hvis der er fejl( jeg har en kage i oven)
Hej Lise Grønbæk

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 14-05-02 16:58

YEPS;))) hvia man lige regner ud hvad man har betalt før hvalpene kommer fra
reden;)) Og timeløn, glem det, det er fornøjelsen med mindre man har en
fabrik...

Jannie

Fra : x Vuf x

Dato : 15-05-02 08:12

Tue, 14 May 2002 12:45:28 +0200, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev...

>Mig bekendt er der da nok svært at tjene store penge selv på racehunde
>med stamtavle kan jeg forestille mig ...

Hvor har du ret. Og fodrer man mor og hvalpe optimalt, skal man være glad,
hvis man undgår for store dyrlægeregninger og at det hele kan køre rundt.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com nospam@sonpet.com

Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy. Svar efter spørgsmålet!