Palle Ellehammer vinder, hestene taber
Fra : Lene Vang

Dato : 13-05-02 19:10

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 13-05-02 20:28

In article <9kTD8.77$6R2.5037@news.get2net.dk>, Lene Vang wrote:

En anden gang vil det være meget rart hvis du gad give et kort
resume.

Artiklen handler om at politiet opgiver at rejse tiltale imod
hestehandleren Palle Ellehammer for de dyretransporter han foretog
til Italien, og som kom i DR TV's rapporten.

Grunden til at politiet ikke rejser tiltale er at der ikke er
foregået noget ulovligt.

JonB

Fra : Jane

Dato : 14-05-02 08:31

Så Så Jon Bendtsen!

Lene har da ret til blot at lægge en link til siden, jeg ville feks gerne
lige selv læse det og ikke nøjes med dit referat!

det kan også godt være at du lige har lidt forskellige synspunkter på
hvordan tingene bør være herinde, men det er nu sådan, at vi er mange
mennesker her og hvis man ikke tillader at nogen ind imellem gør tingene på
deres måde eller laver fejl, så som at lægge emner de forkerte steder m.m,
så kan vi jo ikke lave andet end at hakke på hinanden, så tror du at du lige
kan bære over med Lene og eventuelt andre, så folk tør skrive her inde igen,
eller om ikke andet tale høfligt og pænt, og be folk om ting med en rar
tone?

MVH Jane

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 14-05-02 11:00

In article <3ce0bc86$0$78770$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Jane wrote:
> Så Så Jon Bendtsen!
>
> Lene har da ret til blot at lægge en link til siden, jeg ville feks gerne
> lige selv læse det og ikke nøjes med dit referat!

Jeg tror du har misforstået mig. Mit indlæg havde intet at gøre med
om Lene må skrive her inde eller ej.

Grunden til at jeg gerne ville have et referat er at jeg ikke ved
om jeg gider starte en browser, og loade den side før jeg har læst
websiden. Derfor bad jeg Lene om at skrive et lille kort referat
således at jeg kan vælge før jeg "følger" linken om jeg vil "følge"
og læse den link. Det går simpelthen ud på at Lene skal give lidt
flere oplysninger omkring hvad den link går ud på.

Det var absolut ikke min mening at svine nogen til eller noget andet
i den stil. Beklager du måtte have opfattet det således.

JonB

Fra : Jane

Dato : 14-05-02 14:21

okay, så må du undskylde, men det virkede bare så gnavent, den måde du skrev
det på. jeg følte bare at det var et rap over fingrene og jeg havde ikke
selv problemer med at regne ud hvad det link ført til!

det var måske også lige så meget dine meninger, som du har i bunden på din
mail, som får en til at føle at du står med en løftet pegefinger! Jeg vil
gerne tro, at jeg bliver tilgivet ,hvis jeg kommer til at lave en fejl, så
som at lægge mailen i den forkerte gruppe ell. lig.

nå men endnu engang undskyld hvis jeg fejlbedømte dine intentioner!

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 14-05-02 15:45

In article <3ce10e9c$0$97303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Jane wrote:
> okay, så må du undskylde, men det virkede bare så gnavent, den måde du skrev
> det på. jeg følte bare at det var et rap over fingrene og jeg havde ikke
> selv problemer med at regne ud hvad det link ført til!

Det havde jeg. Jeg frygtede faktisk at det var Hr. Søren "Spam" Moesgaard
igen.
Han poster fra tid til anden i ALLE danske newsgroup. Der var nogle lige
omkring påske hvor han vil gøre reklame for sin egen bog.

Der var også en her igen forleden. Han poster tit omkring hans
snowwhite foundation. Igen, i ALLE, eller næsten danske grupper.

Yderligere så svarer han på alle hans egne indlæg med andre navne,
for at få yderligere exponering. Manden er blevet smidt ud af alle
de større danske internet udbydere, TDC, Tiscali, Get2net, ...
pt. poster han via uunet.

> [...]
> gerne tro, at jeg bliver tilgivet ,hvis jeg kommer til at lave en fejl, så
> som at lægge mailen i den forkerte gruppe ell. lig.

Jeg tilgiver skam meget hurtigt :)

> nå men endnu engang undskyld hvis jeg fejlbedømte dine intentioner!

no problemo :)

JonB