Driver til digitalkamera?
Fra : Jørn H.

Dato : 13-05-02 14:55

Hej NG.

Har købt et (billigt) SiPix SC-2300 digitalkamera, men har problemer med at
få USB-softwaren til at fungere. Det kører på en XP-maskine, men virker ikke
på en anden XP-maskine og heller ikke på en bærbar, hverken på
2000-partitionen eller på XP-partitionen.

Har nogen andre haft lignende problemer - og fundet ud af hvorfor.

Hilsen Jørn H.

Fra : Gert Aa. Skydt

Dato : 16-05-02 01:32

"J?n H." <jhnospam@soh.dk> wrote in message news:<3cdfc5be$0$78758$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> 2000-partitionen eller på XP-partitionen.
>
> Har nogen andre haft lignende problemer - og fundet ud af hvorfor.

Hej dav!

Havde problemer med mit Samsung digimax 130 i WIN2K, efter at have
fulgt manualen som sagde:
Installer drivere..genstart pc..tænd kamera..sæt stikket i..
Jeg prøvede alverdens ting, og til sidst var jeg så pissesur at jeg
bare pluggede stikket i uden overhovedet at tænke på manualer.
Og voila det hele funkede som det skulle, det eneste jeg er lidt træt
af, er at der går mindst 1 minut fra jeg har sat USB stikket i, til
windows har fundet kameraet som ikke permanent diskdrev!!! Jeg er ikke
klar over om det er normal standard, med USB enheder der monteres og
fjernes jævnligt!!
Jeg kører nu med Win XP og har her, osse glemt alt om manualer, det
kører som smurt!!!!!!!!!!

Mvh
Iceman

Mao sagde: Kun de døde dyr flyder med strømmen!!!!!!!