ATM-netkort.
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-05-02 11:19

Greetings!

Hvor køber man ATM-netkort?

Zitech har ikke sådan nogle og der findes heller ikke noget på Edbpriser.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 13-05-02 12:09

Jesper G. Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Hvor køber man ATM-netkort?
>
> Zitech har ikke sådan nogle og der findes heller ikke noget på Edbpriser.

I tråden med Message-ID:
<3ca3549d$0$55187$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
er der en der tilsyneladende har et ATM-netkort til overs fra en gammel
Netexpress-forbindelse..

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 13-05-02 20:29

Du kan få lov til at købe mit.

Uden helt at have styr på gængse priser, vil jeg mene at kr. 200,- er fair.

Lars

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 13-05-02 21:06

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Greetings!
>
> Hvor køber man ATM-netkort?

Prøv at spørge i dk.marked.privat.edb

Det vil ikke undre mig om du får mange tilbud fra folk som gerne vil sælge
deres.

Dette hænger sammen med at TDC oprindelig leverede ADSL til ATM netkort og
derfor var folk nødt til at købe et ATM netkort får at få forbindelsen op at
køre. Disse netkort solgte TDC for 299,-

Regn med 50-100 kr. for sådan et kort. Udbuddet er vist noget større end
efterspørgslen.

Claus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-05-02 22:49

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpXX@ofir.dk> wrote in message
> [...]
at
> køre. Disse netkort solgte TDC for 299,-

Hvad hedder kortet?
Producent?
Chipset?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-05-02 00:06

Således skrev "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> i
dk.edb.hardware Mon, 13 May 2002 23:48:56 +0200:

>"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpXX@ofir.dk> wrote in message
>at
>
>Hvad hedder kortet?
>Producent?
>Chipset?

Speedstream 3010 fra Efficient Networks.

Knud
--
'Times fun when you're having flies' ~ Kermit the Frog

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-05-02 17:14

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> Speedstream 3010 fra Efficient Networks.

Takker...