Sensi Stop !
Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 13-05-02 08:59

Sensi Stop !

Dette skulle være et middel mod pardentose.

Nogle er blevet hjulpet af med allergi, ved anvendelse af produktet.

Hvor køber man det ???

Hilsen Ulla

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-05-02 09:02

kik på www.sensistop.dk

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : alexanderk@tdcadsl.d~

Dato : 21-05-02 10:37

On Mon, 13 May 2002 09:59:09 +0200, "ULLA MORTENSEN"
<frumortensen@get2net.dk> wrote:

>Sensi Stop !
>
>Dette skulle være et middel mod pardentose.
>
>Nogle er blevet hjulpet af med allergi, ved anvendelse af produktet.

Prøv også UT eller urology. Det er helt gratis 80)

Min astma er næsten helt væk. Det tog kun 6 mdr.

Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 01-06-02 08:14

Hvad er det og hvor køber man det ?

Sensi stop koster ca 2000, 00 kr. Ærgerligt at betale hvis man hører til de
20 procent der ikke kan hjælpes.
Hilsen Ulla