Call Girls til handicappede.
Fra : Sverre Stokke

Dato : 13-05-02 05:27

I forbindelse med debatten i andne tråd, vil jeg lige nævne at jeg i et
eller andet handicapblad læste en artikel om en handicappet mand, der var
særdeles tilfreds med en ordning med en kvindelig prostitueret. Men da jeg
læser - meget overfladisk - en 5 - 6 blade, har jeg ingen anelse om hvor,
det var. Kan nogen huske artiklen ?

Hilsen Sverre.

Fra : Sara Lee Olsen

Dato : 13-05-02 07:39

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> wrote in message
> [...]
> læser - meget overfladisk - en 5 - 6 blade, har jeg ingen anelse om hvor,

Muskelkraft, Muskelsvindfondens medlemsblad, har for ganske nyligt haft et
tema om handicappede og seksualitet. Jeg mener, der også var nogle artikler
om prostituerede og hjælpernes rolle i den forbindelse.

Sara

Fra : \(3000\) steen.jacob~

Dato : 19-06-02 22:05

Hvad med jer piger hvad gør i....