Nyt lydkort??
Fra : Morten

Dato : 12-05-02 21:50

Hej..

Står og ska ha et nyt lydkort, til nogle fornuftige penge.. Har et par krav,
det ska ku køre AC3 lyd, og ska ku sættet over min sorrund forstærker..

nogle der kan anbefalde noget godt og ikke alt for dyrt..??

Mvh
Morten

Fra : nevermind

Dato : 12-05-02 22:52

On Sun, 12 May 2002 22:49:31 +0200, "Morten"
<morten@NOSPAMfunstuff.dk> wrote:

> [...]
>det ska ku køre AC3 lyd, og ska ku sættet over min sorrund forstærker..
>
>nogle der kan anbefalde noget godt og ikke alt for dyrt..??

http://www.pcavtech.com/soundcards/compare/index.htm

turtle beach santa cruz / videologic sonic fury

Phillips acoustic edge skulle også være ok. Samme chip ihvertfald

www.3dss.com kan også tjekkes..

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-05-02 17:07

Morten wrote:

> [...]
> sorrund forstærker..
>
> nogle der kan anbefalde noget godt og ikke alt for dyrt..??

Jeg har købt et Hercules Fortissimo II. Jeg bestilte det hos SHG og da
jeg åbnede pakken her i dag, blev jeg kestra glad da jeg så det var en
"Ditital Edition" jeg havde fået.

Jeg valgte dette kort på baggrund af dens mange gode anmeldelser, den
lave pris og venners posetive omtale af kortet. Derudover kan jeg også
godt lide at der er optisk digital ind/ud så signalet let kan køres over
i min DTS forstærker.
Der bruges kun én port til alle udgangene pga. det specielle
"multi-stik". Men mange andre kort, bruger man to porte for at få plads
til alle ind-/udgange.

Ta' et kik på
http://europe.hercules.com/products/gf2de/features_gf2de.php og vurder
om det er noget du kan bruge.