Lektion 16 om ASP på HTML.dk
Fra : Chr

Dato : 12-05-02 21:12

Øh, kald mig bare dum, men jeg er gået i stå ved lektion 16 om
ASP på HTML.dk.

Det er den der hedder "Eksempel 2: Tilføje en tekstblok til
tekstfilen". Når jeg kigger på det kan jeg ikke helt få det til
at give mening at der bare skal dukke en boks op man kan skrive i
fordi man skriver

f.Write Request.Form("tekstblok")

... og det gør der jo heller ikke, selvom man endda bruger
copy/paste, der dukker faktisk overhovedet intet frem på siden
når man laver den. Men når man kigger på eksemplet skulle der
dukke både overskrift, tekstboks og submit-knap op.

Den eneste måde jeg kan se mig ud af det er hvis det der
"tekstblok" relaterer til et eller andet et andet sted som jeg
ikke kan regne ud...

Jeg har da lagt mærke til at der er en del der siger de har været
igennem denne tutorial, altså må i da også have haft det til at
virke?

Et tip...?
På forhånd tak...

- Pædagogiske tutorials på dansk