Inegn lyd
Fra : Martin Helbo

Dato : 12-05-02 16:39

Hej jeg har lidt af et mysterium her.
Jeg har netop optaget noget fra en minidisc afspiller over på pc'en. Efter
at have gjort dette har jeg sat et andet højtalerstik i lydkortet, og nu
mangler lyden, det skal lige siges at lyden virkede efter jeg havde optaget,
først efter at have skiftet stik virkede det ikke.
Jeg tror ikke at jeg har brændt kortet af da jeg stadig kan optage fra det
(kan se lydbølgerne)

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette, jeg har tjekket volume control og
den står rigtigt!

/Martin Helbo

Fra : Brian Hansen

Dato : 12-05-02 18:56

> [...]
optaget,
> først efter at have skiftet stik virkede det ikke.

Du har sat dine højtallere til Line-in.

> Jeg tror ikke at jeg har brændt kortet af da jeg stadig kan optage fra det
> (kan se lydbølgerne)

Fordi minidisken er sat til Line-in, som er rigtigt når du optager fra
minidisken.

> Er der nogen der kan hjælpe mig med dette, jeg har tjekket volume control
og
> den står rigtigt!

Brian

Fra : Martin Helbo

Dato : 12-05-02 20:32

> Du har sat dine højtallere til Line-in.

Nej, de sidder i det rigtige stik. Grunden til at jeg havde taget stikket ud
er, at det er et dobbelt stik (et til anlægget og et til computer
højtalerne) og det kan ikke sidde i når mini discen sidder i line-in.

/Martin Helbo

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-05-02 14:44

Den skulle åbenbart bare hvile natten over, for nu virker det som det skal.

/Martin Helbo