Morgen med ro
Fra : Holm

Dato : 12-05-02 10:43

Hej Gruppe

Stod tidligt op !
Fuglene fløjtede ...alt rummede en pragtfuld fred og ro...jeg listede ud i
folden, som hver morgen, og kaldte på mine to heste...ingen reaktion!!
De plejer ellers at komme stormende for fuld knald når de hører mig.....

Da jeg nærmede mig deres læskur kunne jeg se at de begge to lå ned.
Hoppen var helt væk og lå fladt ned på siden ...nu er hun jo drægtig, så
hendes kæmpe mave fyldte ret meget i landskabet :0)
og vallakken lå bare og døsede...jeg kaldte på dem for ikke at gøre dem
forskrækkede...de blev bare liggende!
Så gik jeg helt hen til dem, satte mig ned hos dem og gav mig til at klø dem
begge.
'De nød det i fulde drag..lå bare og prustede af velbehag og strakte sig..og
gabede!!

De var så søde at se på og det er sådanne oplevelser der gør det at være
hesteejer så dyrebart.
De må jo føle sig meget tillidsfulde og trygge sammen med mig siden de blev
liggende ? Eller også havde de bare lavet ballade hele natten og var for
trætte til at stå op , selvom de fik gæster...!!

I skrivende stund må I hellere få at vide at de HAR rejst sig op igen.
Jeg ville bare dele en hyggelig historie med jer.....og så må I have en god
dag med jeres heste allesammen !!

Hilsener fra Holm

Fra : Nina Svanholm

Dato : 12-05-02 16:31

Hej Holm!

Dejligt at høre at dine heste har så stor tillid til dig! Der er ikke noget
bedre end en stille hygge stund med sine heste

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-02 18:42

Havde den samme oplevelse, dog lidt senere på dagen og kan kun give dig ret
i at det bare er for dejligt at være sammen med sine kære på den måde!!

Dea

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 13-05-02 21:17

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> wrote:

>De var så søde at se på og det er sådanne oplevelser der gør det at være
>hesteejer så dyrebart.

Jeg fik det råd af et *rigtigt* hestemenneske her i nærheden, at åbne
en konto for disse oplevelser og så sætte blot nogle få af dem ind for
at trække renter. Afkastet af en sådan konto er langt mere værd end af
den type konti hvor der står $$$$'s på...!

Han havde ret...! Gå du hen og gør ligeså!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com