undervisning
Fra : Annette Horn

Dato : 12-05-02 09:34

Kære alle.
I er hermed indbudt til en "kikker". På min hjemmeside findes links til
engelsundervisning, min 1. klasses hverdag og diverse til dansk og engelsk.
Kom gerne med ris og ros. Det er sjovest at få respons.
Venlig hilsen
Annette Horn

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 12-05-02 10:33

Annette Horn wrote:
> [...]
> til engelsundervisning, min 1. klasses hverdag og diverse til dansk
> og engelsk. Kom gerne med ris og ros. Det er sjovest at få respons.

Hej

Kunne jeg få dig til at oplyse hvor jeg kan finde siden?

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 12-05-02 10:48

Nej - det er da nok en test i om vi kan finde ud af at søge på nettet - der
er da ikke så mange sider, så vi finder den jo nok

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 12-05-02 16:42

Og som en ekstra service bringer vi så her et link til den omtalte
hjemmeside:
http://home13.inet.tele.dk/horn/annette.htm

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 12-05-02 16:44

Og så bringer vi lige en servicemeddelelse:
http://home13.inet.tele.dk/horn/index.html
som alle interesserede kan kigge på, hvis de har lyst.