Telia - 2Mps linie.
Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 11-05-02 23:13

Hej Gruppe.

Jeg sider med en nuværne P@ linie fra TDC, men jeg lure på om det kan
betale sig og skifte?

Er der nogen som ved om det kan betale sig?

Kan man få statiske IP'ere?

Flere IP'ere?

Evt mulighed for ædring af APPA zonen? (Reverse)

Som jeg læser det koster det max ~750kr for en 2Mps linie.

/Henrik

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 11-05-02 23:15

In article <pan.2002.05.11.22.12.32.28869.3054@el-trix.dk>, Henrik J. Nielsen wrote:

> Er der nogen som ved om det kan betale sig?

Det vil jeg mene det kan rent økonomisk.

> Kan man få statiske IP'ere?

Nej.

> Flere IP'ere?

Nej.

> Evt mulighed for ædring af APPA zonen? (Reverse)

Nej.

> Som jeg læser det koster det max ~750kr for en 2Mps linie.

Det er mig bekendt rigtigt.

(Bemærk: Jeg arbejder for Telia, men udtaler mig som privat-person her)

--
Andreas Plesner Jacobsen | "You've got to have a gimmick if your band sucks."

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 12-05-02 00:02

On Sun, 12 May 2002 00:14:43 +0200, Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> [...]
>
> Nej.

> Det er mig bekendt rigtigt.
>
> (Bemærk: Jeg arbejder for Telia, men udtaler mig som privat-person her)

Trist så blev det ikke Telia som blev afløser af min P@ linie, men kan
kun håbe de får de tilbud sennere..

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 19-05-02 12:05

On Sun, 12 May 2002 00:12:32 +0200, "Henrik J. Nielsen"
<henrik@el-trix.dk> wrote:

>Jeg sider med en nuværne P@ linie fra TDC, men jeg lure på om det kan
>betale sig og skifte?

Hvis du skal have noget der svarer til ProAccess-produktet skal det
nok være dette:
http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info.jsp.html?OID=Internet+Fast+Access,+erhverv&CID=-26268
Med det kan du få alt det du efterspørger - det er dog ikke ADSL.

Telias ADSL-produkt er udpræget målrettet private og har ingen af de
muligheder du efterspørger.

/Jarlskov