L: robust båd med 3-4 sovepladser i uge 29~
Fra : Kustoden

Dato : 11-05-02 22:49

Ønskes til leje:

Rutineret og ansvarlig motorbådssejler (47 år) søger en praktisk og gerne
stor båd til leje i uge 29 eller 30 - eller evt. lidt skævt på ugerne.

Jeg forestiller mig en robust motorbåd med mindst 3-4 sovepladser samt god
plads i øvrigt. Herudover skal der være mulighed for lettere madlavning og
måske et toiletbesøg, hvis det ikke kan vente til næste havn. Der er ingen
specielle krav til båden ud over, at den skal være sikker - have alt
nødvendigt sikkerhedsudstyr om bord!

Det betyder ikke så meget, hvor den ligger i landet. Måske Limfjorden,
Isefjorden, det sydfynske øhav eller et sted på Sjælland?

Formålet er at holde en uges rolig ferie for mig og mine to drenge på 5 og
11, hvor vi primært skal ligge i et par hyggelige havne og nyde livet.

Ud over, at jeg selvfølgelig afleverer båden igen i uskadt og rengjort
stand, så kan vi tale om at tegne en speciel forsikring og/eller stille et
rimeligt depositum.

Så hvis du ikke skal bruge din båd i en af disse uger, er her en mulighed
for at få et godt tilskud til driften.

Send en email eller ring evt. på telefon 45 50 52 60 og lad os tale om det.

Hilsen
lars.

PS: Joller, små speedbåde og store sejlbåde har ikke interesse.