Barnevogn?
Fra : Lene Bagge

Dato : 11-05-02 21:46

Hej alle

Vi er et "nygravidt" par, der så småt er ved at bevæge os ind i
barnevognsjunglen. Derfor vil jeg bare høre, om der er nogen der har
erfaringer med den barnevogn der hedder Trille?

På forhånd tak - Lene.

Fra : Randi Jensen

Dato : 16-06-02 19:35

Hej Lene
Jeg og min bedre halvdel er selv brændt varm på Trille Gigant og ville
derfor lige være så fræk og høre om du /I har fundet et knaldgodt tilbud på
den?

Fra : alka

Dato : 14-06-02 22:05

Prøv lige, at gå ind på www.netdoktor. Under børnesiderne er der en hel
debat igang omkring Trille-vognene. Det er vist noget værre bras.

Fra : Susan De Thanch Rønn~

Dato : 19-06-02 16:57

En af Trille vognene (dog ikke Gigant) har været med i
Forbrugerinformationen´s test fra oktober 2001, se på
http://www.fi.dk/test/boerneudstyr/barnevogne_kombi/t/5301/ der står en
masse om hvordan den valgte model har klaret de forskellige test. Prøv evt.
selv at gå ud i forretningen og sammenlign punkterne hvor den testede model
ikke falder så godt ud.
--
Kærlig hilsen
Susan