icon til desktop
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 11-05-02 19:33

Jeg vil gerne have et icon ud på desktoppen der kan starte applixware op
når jeg skal bruge den.

Applixware er forøvrigt meget lækker.

nå, jeg går ind i menueditor og får placeret applixware under officefanen.

Der er bare det ved det at det ikke kommer ind i kdemenyen.

Hvad gør jeg mon galt?

Hilsen claus Larsen

Fra : Yarrel

Dato : 12-05-02 02:20

On Saturday 11 May 2002 20:32 Claus Christian Larsen wrote:

Hej Claus;

> Jeg vil gerne have et icon ud på desktoppen der kan starte applixware
> op når jeg skal bruge den.

Hoejereklik, ny genvej til program, Execute: applix (eller applix -wp,
applix -ss etc.) hvis det er genveje til specifikke dele af Applixware
du soeger, og ikke App-launcheren.

> Applixware er forøvrigt meget lækker.

Jeg koebte den ogsaa for en maaneds tid siden og ervaeldig godt
tilfreds. Dejlig hurtig applikation og filtrene fungerer upaaklageligt.

> nå, jeg går ind i menueditor og får placeret applixware under
> officefanen.

Som default (ihvertilfaelde under KDE3) er alle genveje til Applixware
placeret under "Applications/Programmer" og IKKE under "Office".

> Der er bare det ved det at det ikke kommer ind i kdemenyen.

KDE-Menuen ???

> Hvad gør jeg mon galt?

Er lidt i tvivl om hvad du vil have..desktop ikoner eller entries i
selve menuen ???

Mikkel
--
smothered at SPAMcop [dot] [NET]

- email addy is munged, assemble the obvious way!

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 12-05-02 16:48

Yarrel wrote:

> Hoejereklik, ny genvej til program, Execute: applix (eller applix -wp,
> applix -ss etc.) hvis det er genveje til specifikke dele af Applixware
> du soeger, og ikke App-launcheren.

Ligemeget hvordan jeg gør det skriver den: error: code 255 ?

Hilsen Claus

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 12-05-02 16:58

> Ligemeget hvordan jeg gør det skriver den: error: code 255 ?

Nu er den på plads, tak for hjælp.

Hilsen Claus.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-05-02 18:14

On Sun, 12 May 2002 17:58:13 +0200, Claus Christian Larsen wrote:

> Nu er den på plads, tak for hjælp.

Hvis du forklarer hvordan du får det til at virke, også når du selv
finder du af det, så får andre der læser med langt mere ud af det.

,

--
"It's beautiful! And I certainly hope Adam Sjøgren
my parents hate this album!" asjo@koldfront.dk

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 12-05-02 17:40

Adam Sjøgren wrote:

> Hvis du forklarer hvordan du får det til at virke, også når du selv
> finder du af det, så får andre der læser med langt mere ud af det.

Det har du da ret i. Hvis jeg vil "affyre" applix i et bash skal jeg
skrive : applix &

Jeg regnede så med at dette var kommandoen når jeg skulle lave et link
efter ovenstående opskrift.

Men det skulle jeg ikke skrive:

Der skal blot stå : applix

En lille ting som gør et problem hvis man ikke er klar over det.

Hilsen Claus Larsen.