Printerproblem: Canon LBP-4U
Fra : sailor99

Dato : 11-05-02 20:03

Hej!

Min datters LBP-4U vil ikke noget som helst.

Fejlmelding: JAM Font List

Manualen findes ikke mere. - Er der hjælp at hente, eller er den bare til
skrot.

På forhånd tak!

Mvh
Georg

Fra : MVP

Dato : 11-05-02 22:20

"sailor99" <sailor99@worldonline.dk> wrote in message
> Min datters LBP-4U vil ikke noget som helst.
>
> Fejlmelding: JAM Font List
>
> Manualen findes ikke mere. - Er der hjælp at hente, eller er den bare til
> skrot.

Til skrot - min er magen til din datters og fejler som den, det er sikkert
styreprintet der er gået.
Tag toneren ud, sælg den og smid resten af h*** til.

Mads (der har brugt dage på at få den rådne printer til at virke, og nu købt
en anden)

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 11-05-02 22:22

Prøv at kigge her en gang, der er vist noget om fejlkoder som også passer
til 4u

http://www.uktsupport.co.uk/canon/lbp/lpb430.htm

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 11-05-02 22:23

Her er hvad der står ud for din fejlmelding.

The paper size in the cassette may not match selected size selected on the
computer application

Fra : sailor99

Dato : 12-05-02 15:22

Tak, Leo!

Desværre ser det ikke ud til at klare problemet.
Sådan en tingest må kunne resettes et eller andet sted ved at fjerne en
jumper og sætte den i igen, men hvor og hvad når man nu ikke har den s....
manual??

Mvh
Georg