er det noget?
Fra : Frank Thomsen

Dato : 11-05-02 13:48

er denne sammen sætning værd at købe?

MicroStar - StarForce G4MX460-VT (MS-8863) TV-Out/In
2 X DDR-SDRAM PC2100 - Veritech 512MB
MicroStar - MS-845 Ultra-ARU
Intel - Pentium 4 Northwood 1,6GHz In-a-Box
2 X Seagate - Barracuda IV 80GB

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-05-02 16:51

Frank Thomsen wrote:
> er denne sammen sætning værd at købe?

Hvis du skrev lidt om hvad det skal bruges til, ville det væere lettere
at kommentere.

> MicroStar - StarForce G4MX460-VT (MS-8863) TV-Out/In

GF4MX GPU'en har ikke pixelshaders. Til det skalman have enten en rigtig
GeForce4 eller den ældre GeForce3.

Uden: http://makeashorterlink.com/?F3F6219D
Med: http://makeashorterlink.com/?T207219D

> 2 X DDR-SDRAM PC2100 - Veritech 512MB

Er der virkelig brug for 1GB RAM?

> MicroStar - MS-845 Ultra-ARU
> Intel - Pentium 4 Northwood 1,6GHz In-a-Box

Skal den OC'es?

> 2 X Seagate - Barracuda IV 80GB

Hvis du tænker på at kører RAID-0 med disse diske, så er det ikke det
bedste valg. Faktisk bliver re langsommere af det.

--
Lars

Ret nogle af OE's fejl
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Henrik Høy

Dato : 11-05-02 16:54

In article <abj3uk$g2m$1@sunsite.dk>, fatnet@nork.auc.dk says...
> [...]
> 2 X DDR-SDRAM PC2100 - Veritech 512MB
> MicroStar - MS-845 Ultra-ARU
> Intel - Pentium 4 Northwood 1,6GHz In-a-Box

Hejsa.

Personligt ville jeg hellere have have et Geforce3 TI200, da det har
bedre understøttelse af directx 8.x.

Jeg kender ikke bundkortet, men kan personligt anbefale et Abit BD7.

Jeg har selv en P4 1.6A@2328

Den pågældende hdd er ikke god til raid, hvis du har planer om dette,
men siger til gengæld ikke en lyd.

Mvh

Henrik