Hvad skal jeg købe ?
Fra : Gert Vest

Dato : 11-05-02 12:45

Hej alle !

Jeg står for at skulle samle min første PC.
Jeg er meget i tvivl om hvilket bundkort jeg skal købe.
Det bliver nok en XP 1800 som skal i dyret.
Jeg vil også gerne have USB 2.0, det gør ikke noget hvis bundkortet kan køre
Raid også, men ikke et krav.
Pris: Max. 1600 kr.

Kom med nogle bud.

MVH

Gert

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 11-05-02 13:44

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det bliver nok en XP 1800 som skal i dyret.
> Jeg vil også gerne have USB 2.0, det gør ikke noget hvis bundkortet kan

A7V333-Raid ATX er et bud.

/Kenneth

Fra : jensen

Dato : 11-05-02 14:16

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3cdd1207$0$7625$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> A7V333-Raid ATX er et bud.

ja klart det , jeg kan køre 9,5x185 100% stabilt , og har ikke haft
problemer med det , det eneste problem jeg har er at det måler temp lige
højt nok

jensen

Fra : Jan T S

Dato : 11-05-02 15:20

> ja klart det , jeg kan køre 9,5x185 100% stabilt , og har ikke haft
> problemer med det ,

det eneste problem jeg har er at det måler temp lige højt nok

Gør ikke så meget da de målinger du laver kun er vejl. så hvis det hele er
stabilt er der
jo ikke noget galt, så er det jo lige meget om det er 50 60 grader

Mvh. Js

Fra : Gert Vest

Dato : 11-05-02 18:28

Det lyder som om der er alm. enighed om at dette kort er pengene værd.
Jeg vil da se nærmere på det.

Gert