Udtræk til et table
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 06-02-01 17:52

Hej,

Jeg vil gerne var et udtræk via SQL og sætte dem in i en tabel, så tabellen
udvides dynamisk efter antallet af poster, jeg har set det en gang, men kan
ikke hitte det nu....

Anders

Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-02-01 20:12

"Anders Jacobsen" <NOSPAMaj@mailme.dk> wrote
> [...]
tabellen
> udvides dynamisk efter antallet af poster, jeg har set det en gang, men

Måske dette kan give dig en ide:

response.write "<table>"
do while not RS.eof
response.write "<tr><td>"
response.write RecordSet("felt1") & "</td><td>"
response.write RecordSet("felt2") & "</td><td>"
response.write RecordSet("felt3") & "</td><td>"
response.write "</tr>"
RS.movenext
loop
response.write "</table>"