MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Homepage problem!!!--En regedit jammer
Fra : Caine

Dato : 11-05-02 03:12

Denne side http://weesnich.de.vu/ bliver ved med være min homepage
(umulig at lave om) + internet explorer hedder "Microsuxx"
nu...jeg kigget inde i min regedit og fandt at der var en masse som hed
disse 2 ting. men efter endt forsøg,
på at slette dem kommer de igen! som om det er hele explorer der er
lavet om...noget tyder på virus eller trojan. men norton av
2002 med up to date kan ikke finde noget.

Er der nogen kender svaret?

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Lundfald

Dato : 11-05-02 10:17

"Caine" <Caine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet om...noget tyder på virus eller trojan. men norton av
> 2002 med up to date kan ikke finde noget.

Prøv med et Windows tweak.......
Søren Lundfald

At a bus station the bus stops
At the train station the train stops