Fiskeri ved Æbelø
Fra : Mich@el

Dato : 11-05-02 00:17

Hejsa.

Er der nogen her i NG`en der har erfaringer med fiskeriet på og omkring
Æbelø.

Vi vil en week-end til Æbelø, og vil prøve både kystfiskeri og lidt
trolling. (dørgning)

Mvh.

Michael

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 13-05-02 08:28

Erfarring har jeg intet af, men jeg har altid gerne ville derud og
svinge fluekæpen! Jeg har bare ikke lige mod til at give mig i kast med
den 10Km lange gåtur i waders Husk at sende en rapport om jeres tur
- så kan det være at jeg overvinder dovenskaben

Mvh.

MMJ

Fra : Mich@el

Dato : 14-05-02 00:05

Hej Morten

"Morten Jørgensen" wrote:

> [...]
> den 10Km lange gåtur i waders Husk at sende en rapport om jeres tur
> - så kan det være at jeg overvinder dovenskaben

Skal jeg nok.

Mvh.
Michael

Fra : Jesper Aagaard

Dato : 13-05-02 13:04

hej, jeg har været der engang om fangede ikke noget, tilgængæld var det i
meget smukke omgivelser, så det var skam nok i sig selv..
PS. medbring så lidt så muligt, da man skal gå meget langt!....

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 13-05-02 21:24

Man kunne jo også vælge at sejle derover, eller trække ens pakkenelliker i
en gummibåd efter sig

Fra : Mich@el

Dato : 14-05-02 00:06

Hej jesper.

Jesper Aagaard wrote:

> hej, jeg har været der engang om fangede ikke noget, tilgængæld var det i
> meget smukke omgivelser, så det var skam nok i sig selv..
> PS. medbring så lidt så muligt, da man skal gå meget langt!....

Vi bliver sejlet over til øen af en af mine trollingvenner.

Mvh.
Michael

Fra : Jesper Aagaard

Dato : 14-05-02 13:54

Snyd!!! =)

Fra : Mich@el

Dato : 14-05-02 15:58

Hej Jesper.

Jesper Aagaard wrote:

> Snyd!!! =)

Vi har et par pensionister i vores klub, og de kan ikke holde til at gå så
langt.

Og kortere transporttid giver længere fisketid, ikk...

Mvh.
Michael

Rygtet vil vide at en trollingfisker tog 4 havørreder på revet nordvest for
Æbelø.

5,8 - 4,1 - 2,6 - 2,0 kg.