Fisketegn netbank
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 10-05-02 23:20

Vor frue har finansieret årets fisketegn via pc-bank. Men
hvad gør jeg så med kvittering, hvis fiskestrisserne skulle
vise sig?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Leif

Dato : 11-05-02 03:20

--

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vor frue har finansieret årets fisketegn via pc-bank. Men
> hvad gør jeg så med kvittering, hvis fiskestrisserne skulle
> [...]

Hej Torben

Du bliver desværre nød til og smutte en tur i banken og få et stempel på
girokortet, inden næste fisketur, ellers kan det jo være det bliver lidt for
dyrt med det manglende stempel og så er fruen måske ikke så gavmild næste
gang ;o((
Men hvis du vil undgå den slags "problemmer" fremover så tilmeld det til
betaling via pbs ( fra fruens konto ) ), så for du nemlig et lille
plastikkort istedet for næste gang, og det kan vist nok bedre tåle vand en
girokortet kan.

Knæk & bræk
Leif

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-05-02 11:18

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
> Vor frue har finansieret årets fisketegn via pc-bank. Men
> hvad gør jeg så med kvittering, hvis fiskestrisserne skulle
> vise sig?

Du printer bare posteringen ud, hvoraf man kan se at den er betalt.
Og tager det med dig.
Mvh
Jack

Fra : Kevin Steffer

Dato : 14-05-02 20:52

On Tue, 14 May 2002 12:17:56 +0200, Jack Jensen wrote:

> "Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
>>
> Du printer bare posteringen ud, hvoraf man kan se at den er betalt. Og
> [...]

Det står på fisketegnet at man ikke bør betale det via Homebanking
systemer, men indløse det på posthuset eller en BG-Bank.
Men den er jo betalt så gør alt hvad du kan for at bevise det.

-Kevin

Fra : Jan Jensen

Dato : 19-05-02 13:23

Det kan lade sig gøre, at betale via Betalingsservice - og det fungerer
udmærket. Fisketegnet sendes så automatisk fra Ministeriet for Fødevarer,
Landbrug og Fiskeri.
Såfremt man ikke har modtaget det nye fisketegn når det gamle udløber, så
står der på betalingsoversigten fra PBS, at man blot skal medbringe denne,
indtil fisketegnet modtages.

Mvh Jan