Ny kunstner
Fra : Louise Bruslund

Dato : 10-05-02 19:43

Hejsa

Jeg er helt ny som "kunstner", og er først på vej til at finde min "stil".
Jeg har lidt forskellige ting, og hvis der er nogen herude som gider give
lidt respons på det jeg har lavet, så kig lige ind på
www.bruslund.dk

Det kunne være så dejligt.

Louise

Fra : steffen martin .dk

Dato : 10-05-02 22:06

"Louise Bruslund" <louise@bruslund.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har lidt forskellige ting, og hvis der er nogen herude som gider give
> lidt respons på det jeg har lavet, så kig lige ind på

Hej Louise,

Gik lige nogle minutter rundt på din side.
Nævner først at denne: 'WebMaster Lars Pedersen / Web Redaktør: Louise
Bruslund' ikke rigtig bærer den store mening (læs:unødig oplysning).
Selve kunsten ser fed ud! photo4.jpg (det mangler vist en titel) er klart
min yngling, og jeg ville anbafale at du valgte denne vej. På den anden
side, hvorfor så lade os 'skubbe' dig? Du er din egen, du bestemer kunsten,
du dikterer penslen....
Men jeg personlig finder et talent!
Keep it up :)

mvh
steffen
--
::::http://www.steffenmartin.dk::::
[...kunster & forfatter...]

Fra : max

Dato : 12-05-02 19:39

> [...]
> min yngling, og jeg ville anbafale at du valgte denne vej. På den anden
> side, hvorfor så lade os 'skubbe' dig? Du er din egen, du bestemer

Wow - Imponerende og svært at tro du er helt ny..
Ja det med stil tales der meget om - for meget måske, men det
skal du ikke bekymre dig om, fortsæt med det du er igang med,
hårdt arbejde er det der skal til, så falder det hele på plads hen
ad vejen..
mvh max