Fejl på side..
Fra : Ink

Dato : 10-05-02 19:10

Hej

Jeg kan fint komme ind på denne adresse "http://www.midtnord.dk/". men
undersiderne kan jeg ikke komme ind på f.eks. denne:

"Fastfrys prisen i et år
Fra 1. maj er det muligt at fastfryse naturgasprisen for den kommende
varmeperiode (1. maj 2002 til 30. april 2003)"

Jeg bruger IE 6.0 DK

Er der nogen der gider teste, om det er i min ende det er galt ...

---
Henrik Villadsen

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-05-02 19:41

Isang tao pinangalanan Ink nagsulat :

>Hej
>
>Jeg kan fint komme ind på denne adresse "http://www.midtnord.dk/". men
>undersiderne kan jeg ikke komme ind på f.eks. denne:

Jeg bruger IE5.5 + WebWasher. Jeg kan kun se undersiderne når WebWasher
er slået fra.
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Ole Junker

Dato : 10-05-02 22:05

On Fri, 10 May 2002 20:10:12 +0200, Ink <inkasso@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg bruger IE 6.0 DK
>
>Er der nogen der gider teste, om det er i min ende det er galt ...

Med Netscape 6.2 ses siderne uden problemer.
-------------------
Ole Junker
ojunker[hos]e-box.dk

Fra : Ink

Dato : 10-05-02 23:40

Hmmmn

Nu kan jeg også godt komme ind, jeg ved bare ikke hvordan, da jeg har "pillet"
mange steder. : D

Det sidste jeg prøvede var at downloade / installere nyeste version af Opera
browseren, på "www.midtnord.dk kunne jeg så læse at siden kun havde
understøttelse af IE og Netscape : (

Sammen med Opera blev der også lagt noget Java v.1.3.1?? ind, er det ikke
standard med IE serien ? måske det var løsningen...

--
Henrik Villadsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-05-02 23:49

Sat, 11 May 2002 00:40:17 +0200, skrev Ink <inkasso@mail.dk>:

>Sammen med Opera blev der også lagt noget Java v.1.3.1?? ind, er det ikke
>standard med IE serien ? måske det var løsningen...

Burde det ikke have, det er javascript, der åbner siderne på
midtnord og det java bruges til, nå ja, java og ikke javascript.

Men har du en eller anden popupkiller, så er det sikkert grunden
til at du ikke kan se siderne i IE.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 10-05-02 23:48

Ink skrev:

> Sammen med Opera blev der også lagt noget Java v.1.3.1?? ind, er
> det ikke standard med IE serien ?

Ikke IE6. Den skal du selv hente Java til.
<http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm>

Madsen.