soveproblemer i barnevogn
Fra : mimi

Dato : 10-05-02 17:12

Hejsa
Min søn på ti mdr. har nu fundet ud af at sætte sig op i barnevognen. Det
giver nogle store problemer når han skal ud og sove derude, for han sætter
sig hele tiden op i den, vikler sig helt ind i selen og skriger i vilden
sky. Det har nu i en uge resulteret i at vi må gå ham i søvn i barnevognen,
og det vil han gerne være med til, og lægger sig straks til rette. Men det
synes mor og far jo ikke er særlig sjovt, da det både tager tid og bliver
en dum vane. Før faldt han jo altid i søvn uden problemer. Så er det jeg
tænker om der er andre der har oplemet dette problem, og hvad er jeres
erfaringer med et. Er det bare en fase?
Knuser fra mimi

Fra : www.Tjekmig.dk

Dato : 10-05-02 19:17

Hej Mimi !

Vi har tre børn, som aldrig har sovet i en barnevogn. De har altid sovet i
en barneseng, som stod i stuen. Vi har så altid haft en klapvogn. Nogengange
faldt de så i søvn udenfor, når vi har været ude at gå.. Vi har så bare
taget klapvognen med ind, så vi kunne holde øje med dem. Vi har valgt denne
metode, (som desværre ikke er særlig anderkendt i Danmark), fordi det følte
vi os mest tryg ved. Vi var bange for vuggedød osv.
Prøv at se, om din søn ikke hellere vil sove indenfor hos jer ?
Vi var i Australien i 5 mdr. Der gjorde forældre, det samme som os. Der var
ikke en eneste, som ejede en barnevogn. Din søn skal jo nok få, den friske
luft, han har brug for, selvom han sover inde hos jer.

Mange hilsner fra www.tjekmig.dk

Fra : mimi

Dato : 11-05-02 13:31

Hej
Desværre vil vores søn under ingen omstændigheder sove inde, undtagen om
aftenen. Vi har prøvet og det virker ikke. Han elsker simpelthen at sove
ude.Men tak for rådet alligevel.
Knus fra Mimi

Fra : Jeanette

Dato : 15-05-02 19:30

Hej Mimmi.
jeg syntes lige jeg vil svare på jeres indlæg
du skriver at jeres barn har sele på og at han bliver viklet ind i den
grunden til at han gør det er at den ikke er stram nok. den skal spændes
mere ind.
næste du skriver er at han skriger meget her kunne du stille dig selv det
spørgsmål er han træt ??
næste er at du måske giver op over for ham her tænker jeg på at han ved at
du kommer bare han skriger lidt prøv at lade ham ligge (kun lidt) ikke 1
time men lidt

VH j.n.