etablering af skatepark
Fra : henrik hansen

Dato : 10-05-02 14:16

Jeg henvender mig til denne side, da jeg påtænker at iværksætte en
etablering af en skatepark i mit lokalområde.

Derfor skriver jeg for at høre om I har nogle erfaringer med
etablering af sådanne områder med forskellige hop o.l. til brug for
skateboard samt rulleskøjter.

I må også meget gerne skrive omkring hvilke krav der stilles til en
bane, sikkerhed, lovkrav og vedligeholdelse, samt omkring hvilke
faciliteter skal der være på banen, skal der være hop, rails, ramper
eller hvad skal der bruges?

Jeg håber at få respons så jeg kan komme videre med projektet så vi
kan få de unge væk fra vejene, hvor der færdes biler og ind på mere
egnede og SJOVERE områder.

MVH

Henrik

Hansehen@mail.tele.dk

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 12-05-02 17:45

Hvor bor du?

Med venlig hilsen

Thomas Strandvig

Fra : Toby Micklethwait

Dato : 12-05-02 22:47

In article <eca6be8a.0205100515.21e6915c@posting.google.com>,
henrik hansen <hansehen@mail.tele.dk> writes
>Jeg håber at få respons så jeg kan komme videre med projektet så vi
>kan få de unge væk fra vejene, hvor der færdes biler og ind på mere
>egnede og SJOVERE områder.

Here's a suggestion. For older people. A lovely smooth path which
winds past rhododendrons, flower-beds; like jespers blomsterpark but
flat (very slightly down-hill)! Disneyworld on blades.

That will keep us pensioners off the street.
--
Toby Micklethwait www.tobs.org tel:01932-873557 Mobile 07941628693

Fra : Archangel

Dato : 13-05-02 13:45

On Sun, 12 May 2002 22:46:48 +0100, Toby Micklethwait
<toby@micklethwait.demon.co.uk> wrote:

> [...]
>flat (very slightly down-hill)! Disneyworld on blades.
>
>That will keep us pensioners off the street.

Jeg kan ikke hold mig fra den...

Snip "A lovely smooth path which winds past rhododendrons,
flower-beds; like jespers blomsterpark"

oversat "En dejlig jævn/rolig sti, hvem fiser på rhododendrons,
blomsterbede, som i Jesperhus Blomsterhave" ikke helt men det er s..
tæt på...

Arch