plextor 8432a brænder
Fra : Sune Engsig

Dato : 10-05-02 13:44

Hej

Er der nogen derude der har erfaring med dette drev som ved, om det ikke
accepterer 80 min RW skiver?

/Sune

Fra : N/A

Dato : 10-05-02 14:31

Fra : Sune Engsig

Dato : 10-05-02 14:31

Hej Kasper

Jo... det burde være det drev - med firmware 1.09? Hvilken software bruger
du til at brænde med?

Både Nero og CloneCD fejler... snakker om skrivebeskyttelse og alt muligt
andet...

hvis du har en eller anden speciel indstilling man skal prøve hører jeg
meget gerne om det...

/Sune

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 10-05-02 14:58

Sune Engsig skrev: (messageID: <news:abgi3h$1aks$1@news.cybercity.dk>)

> Jo... det burde være det drev - med firmware 1.09? Hvilken software
> bruger du til at brænde med?

Jeg bruger Nero. Ingen specielle indstillinger - den æder bare skiverne og
kører...

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-05-02 14:50

> Er der nogen derude der har erfaring med dette drev som ved, om det ikke
> accepterer 80 min RW skiver?

Min 8/4/32A skriver fint 80 min skiver. Endda med firmware 1.07. Virker fint
med både Nero og WinOnCD.

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 10-05-02 18:36

"Sune Engsig" <engsig@nospam.hotmail.com> skrev

> Er der nogen derude der har erfaring med dette drev som ved, om det ikke
> accepterer 80 min RW skiver?

Nej, ifølge http://www.plextor.be/English/technical/cdrmedia8432A.html
understøttes 80 minutters RW-skiver ikke. Kun almindelige CD-R.

mvh
Peter

Fra : Sune Engsig

Dato : 11-05-02 17:09

Problemet er løst.

Hermed kan ikke anbefales Mr Platinum diske til et plextor 8432t drev.... de
virker ikke
Prøvede med en tdk disc i dag, og den drønede lige igennem...

/Sune

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-05-02 22:55

"Sune Engsig" <engsig@nospam.hotmail.com> skrev

> Hermed kan ikke anbefales Mr Platinum diske til et plextor 8432t drev....
de
> virker ikke

Ingen problemer med Mr Platinum 80 minutters CD-R her.
Heller ingen problemer med Mr Platinum 74 minutters CD-RW.
Har dog ikke prøvet Mr Platinum 80 minutters CD-RW...

mvh
Peter