Flash MX
Fra : Steen Højengaard

Dato : 10-05-02 11:25

Jeg har prøvet at downloade Flash MX. Når jeg vil prøve programmet, får jeg
at vide at prøve tiden er udløbet. Den er doenloaded hos Micromedia. Hvor
finder jeg en version der kan bruges
__________________________________________________________________ Kicki
ICQ#: 24146681 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jeppe Birkebæk

Dato : 10-05-02 21:01

Hmmm ... Den fra maccromedia burde virke, men har du haft en trial version
(eller måske *Fyy* noget cracket) installeret? - Det kan jo godt være, at
der stadig er nogle oplysninger om noget gammelt i registreringsdatabasen.

Hilsen Jeppe

Fra : Lars Schram

Dato : 13-05-02 07:50

Jeg har en FLASH MX upgard med sn. kvitering til 1250,-