HJÆLP !!! opgradere 3310 til ver 5.13
Fra : Eastermann

Dato : 10-05-02 11:35

Jeg har lagt den nye software ind og phone vil godt tænde men slukker selv
efter 10 sek og tænder igen hvad er galt ??
jeg får heller ikke noget signal på netværks bjælken

skal jeg bruge en flash fra en dansk phone den jeg har lagt ind er fra en
tysk phone

Claus

Fra : 12unlocked

Dato : 10-05-02 15:05

Du skal have opdateret FAID (flash autority ID) med et logger program F.eks.
Logger v2, den kan hentes på www.gsm-free.com Reset tlf. med dette program
og derefter update FAID med programmet.Så funker det!

Mvh. Lars
www.12unlocked.subnet.dk