Bombarda flåd
Fra : Kim Sorensen

Dato : 10-05-02 10:21

Da jeg har hørt en masse om disse flåd, gik jeg ned for at købe nogle
hos den lokale fiske forretning, men det viser sig at de er utrolige
svære at få fat i.

Ydere mere fik jeg at vide, at dem som laver dem indten ikke kan følge
med til den store efterspørgelse og der derfor ikke er så mange på
market, er der nogen som kan bekræfte det.

Tilsidst er der nogen som kan anbefale eller henvise til en forretning
som har en del på lager, det må gerne være i KBH området.

Mvh KVS

Fra : mgerner

Dato : 10-05-02 21:08

"Kim Sorensen" skrev d. 10-05-02 10:21 dette indlæg :
> [...]
> market, er der nogen som kan bekræfte det.
> Du kan kigge på funfishing.dk de har dem

de har dem

http://www.kandu.dk/

Fra : vm acoustics

Dato : 11-05-02 09:40

www.piscator-tackle.dk har dem, tre styk for 75 kroner inklusiv fragt.

Fra : CLAUS LARSEN

Dato : 12-05-02 13:03

Funfishing har de originale.
Kim Sorensen <kim@fam-sorensen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l04ndugu1p501jkr1nd2vahq2kb5nq8pc9@4ax.com...

Fra : poelse

Dato : 14-05-02 12:08

Hej!
Jeg har spurgt i Forst og Jagthuset på Gl. Kongevej (Frederiksberg). De
skulle få dem i denne uge.

Knæk og bræk

http://www.kandu.dk/