USB på gamle bx-boards ?
Fra : HM

Dato : 10-05-02 10:07

Har et par gamle bx-boards, abit BX6, soyo SY-6BA+
Der er USB port på dem men jeg har spekuleret over om
der mon kunne være kompatibilitets problemer med nye
USB printere o.lign. (selv bios-opdates er jo ret gamle)

MVH

HM

Fra : raven

Dato : 10-05-02 15:37

On Fri, 10 May 2002 11:07:25 +0200, "HM" <henrik-mahler@mail.dk>
wrote:

>Har et par gamle bx-boards, abit BX6, soyo SY-6BA+
>Der er USB port på dem men jeg har spekuleret over om
>der mon kunne være kompatibilitets problemer med nye
>USB printere o.lign. (selv bios-opdates er jo ret gamle)

Det burde virke. Men det er naturligvis usb1.0 eller 1.1 og ikke 2.0,
som er det sidste nye, 40x hurtigere.
Du skal bare huske at enable det i bios.

John