Norsk Skovkat/køb
Fra : Annette Skovbon

Dato : 10-05-02 00:02

Hej Alle,
Jeg har siddet og surfet rundt på en _masse_ avleres sider om deres
Norske Skovkatte. Jeg synes jeg bliver mere og mere forvirret.
Hvor mange af Jer, som kommer herinde forventer killinger til sommer?
Dette burde sikkert hører til under køb og salg, men da jeg selv mener,
jeg gerne vil vide en masse om opdrætteren, avlsdyrene, sundheden og
meget meget andet, besluttede jeg mig for at skrive herinde, da jeg ved,
at dem som kommer herinde interesserer sig for meget andet end selve
salget af deres små guldklumper.
Så står du, eller kender du nogle som får Norske SkovkatteKillinger til
sommer, så er i meget velkomne til at skrive på annetteskovbon@yahoo.dk
Glemte måske at tilføje, at jeg kun er interesseret i en hunkat med
stamtavle, som er 100% sund og rask, og lever op til
NFO-standarderne.-En som muligvis kunne bruges til videre avl en dag,
men langt fra fastlagt.
Er kun interesseret i at høre fra opdrættere, som har energi til at
hjælpe en nybegynder i gang mht. avl, udstillinger osv.

Venlig hilsen Annette Skovbon
annetteskovbon@yahoo.dk