bærbar pc
Fra : Jørgen

Dato : 09-05-02 23:29

Hej Alle
Jeg går og overvejer, at jeg skal have en bærbar pc, jeg er villig til at
give op til omkring 30000, og det skal helst være en pentium 4 processor,
altså den mobile udgave af processoren.
Jeg har søgt info om asus, toshiba og ibm.
Er der nogle der kender noget til disse mærker.
Mange hilsner fra
Jørgen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 10-05-02 00:25

Jørgen skrev:

> [...]
> altså den mobile udgave af processoren.
> Jeg har søgt info om asus, toshiba og ibm.
> Er der nogle der kender noget til disse mærker.

www.dell.dk kan du få en P4 med Geforce 4 kort i, nok noget af det
bedste du kan bruge dine penge på, jeg har selv en Dell bærbar og er
meget glad for den.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-02 10:40

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message

> På www.dell.dk kan du få en P4 med Geforce 4 kort i, nok noget af det
> bedste du kan bruge dine penge på, jeg har selv en Dell bærbar og er
> meget glad for den.

Men man når hurtigt 30.000 hos Dell

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 10-05-02 10:44

Bjarke Hansen skrev:

> "Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message

> Men man når hurtigt 30.000 hos Dell

Men kvalitet det koster også, og vil mene at man virkelig får noget for
pengene der...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-02 10:45

> Men man når hurtigt 30.000 hos Dell

Dette for jeg det til, hvis man vil have hvad man ønsker sig... Men ikke det
vilde:

50,296 kr (inkl. MOMS

For en Latitude C840, med bla Wireless 1 GB ram og 1,8 Ghz P4

Fra : max

Dato : 15-05-02 03:21

> [...]
> vilde:
>
> 50,296 kr (inkl. MOMS
>
> For en Latitude C840, med bla Wireless 1 GB ram og 1,8 Ghz P4

Måske kan du spare lidt ved at købe 512mb ram i første omgang og så
opgradere, eksempelvis dagen efter.. En klods koster 3400 kr.. To klodser
koster 7690kr..
Såe hos Dell er der ihvertfald ikke mængderabat, men regne den ud kan de..
mvh max