Tandsgård.
Fra : charlott

Dato : 09-05-02 23:02

Hej.

Er der nogen der kender noget til Tandsgård i Tandslet sogn på Sydals.
For mine tip + 2x tip oldeforældre har været på Tandsgård,(1820- 1890),
men hvis man læser i bøger over gårde i tandslet sogn, så står de ikke
opført som have ejet gården. Hvis man evt. også skulle kende noget til
hvem der har tjent på gården vil dette også være til en stor hjælp.
(Tjenestefolk omkring 1895 -?)

http://www.kandu.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-05-02 02:26

charlott skrev:

>Er der nogen der kender noget til Tandsgård i Tandslet sogn på Sydals.

Mjaeh. Jeg har boet der for nogen-og-tredive år siden en kort tid i
aftægtshuset. Det er ikke det, du vil vide, men har du overvejet at
kontakte de nuværende ejere.
Dengang var det en Jørgen Wrang, der ejede. Måske er der stadig flinke
folk på gården.

www.aner.dk/

Fra : Bodil Madsen

Dato : 10-05-02 22:54

Hvis vi får navnene på personerne, er det nok nemmere at hjælpe.
Desværre er den nærmeste folketælling først 1921.
Hilsen
Bodil Madsen